Young Stars Show w Zielonej Górze

Cześć !
Przychodzę do Was z relacją z pewnego wydarzenia. Jest to Young Stars Show w Zielonej Górze. 
Nareszcie moje miasto. Mogliście obserwować wszystko od strony "widza" na moim snapie oraz na snapie, który akurat miałam okazje prowadzić. Wejście dla biletów M&G było o 13:45. O tej godzinie wchodziłam. Przed całym wydarzeniem spotkałam się z nowo poznanymi osobami z konfy zapoznawczej. Porobiliśmy sobie wszystkie zdjęcia i wszystkie razem poszłyśmy do kawonu. Oczywiście ja prowadziłam bo nikt nie wiedział gdzie to jest.
 Jeszcze sporo przed otwarciem bram wyszedł Dominik aby porobić sobie z nami zdjęcia.

Gdy już wszyscy weszli był czas na kupienie jakiś płyt itd.. W sklepiku MyMusic, Young Stars oraz Jeremiego. Oczywiście ja nie mogłam wyjść z pustymi rekami i kupiłam 2 sylikonki jednych z moich ulubionych artystów Young Stars.

Po około 15 minutach rozpoczęło się spotkanie M&G. Wszyscy "rzucili" się na artystów. 
Spotkanie i tak się troszkę się przedłożyło, ponieważ nie wszyscy jeszcze mieli zdjęcia z Jeremim. 
Po wszystkich zdjęciach, pozdrowieniach itd. zaczął się koncert.
Jako pierwszy był Remo. Następnie Sylwia Lipka która niestety nie mogła być do końca koncertu gdyż musiała jechać do Warszawy. 



Po występie ulubienicy ananasów, po pięknym wstępie Remika wystąpiła Sylwia Przybysz, która otrzymała złota płytę za już ponad roczny, pierwszy singiel "Plan".



Po odebraniu złotej płyty Sylwia zaprosiła na scenę Dominika, który biedny wywalił się wchodząc na scenę. xddddddd


Po niej wystąpili bracia Sikorscy. Oczywiście nie obeszło się bez śpiewania 100 lat Jeremiemu.
*na balonie napisane 100 lat *
Po chwili inny balon pękł wywołując tym przerażenie, a później śmiech na sali. 


Na sam koniec wyszli wszyscy artyści ( oprócz Sylwii Lipki ) oraz przedstawicielka jereminator  i śpiewali im razem z nami 100 lat

Polecam każdemu taki koncert zwłaszcza z tak niesamowitym ludzmi. 
I nieważne czy masz bilet M&G czy by young- tak czy tak będziecie się świetnie bawić 💕 Pozdrwiam każda osobę z która się widziałam na YSS w Zielonej Górze 💕
Do nastepnego posta 💕

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fake piercing-

TOP 5 ulubionych utworów na wiosne 😏

TOP 3 ulubionych kanałów beauty na YT !