TOP 5 ulubionych utwor贸w na wiosne 馃槒

Hejka !
Gdy偶, i偶 w艂a艣nie zacz臋艂a si臋 nasza upragniona wiosna przychodz臋 do was z moim TOP 5
ulubionych piosenek na ten okres.
Pami臋tajcie tylko, 偶e ka偶dy ma inny gust muzyczny, a ja nie jestem 偶adnym wyznacznikiem, ale te utwory s膮 godne polecenia. :)

NR 5


Wydaje mi si臋, 偶e ka偶dy cho膰 raz us艂ysza艂 jej kawa艂ek. Nie wiem jak Wy, ale ja kocham piosenki  w kt贸rych mog臋 sobie pod艣piewywa膰 oraz pota艅czy膰 ♥

NR 4 


Chyba jeden z najcz臋艣ciej puszczanych utwor贸w na stacjach muzycznych typu 4fun.tv czy eska.
Jak dla mnie must have w mojej li艣cie utwor贸w na telefonie. 

NR 3


T膮 piosenk臋 zna ju偶 chyba ka偶dy i prawdopodobnie ka偶dy j膮 kocha ! 
Ja gdy tylko j膮 s艂ysz臋 musz臋 cho膰 troch臋 j膮 pod艣piewa膰 pod nosem ♥

NR 2 


Je艣li uwielbiacie klubow膮 muzyk臋 przy kt贸rej 艣wietnie si臋 ta艅czy to ta piosenka jest dla was ! 

NR 1


Najlepsza piosenka na t膮 czasami sm臋tn膮 pogod臋 ! Nie do艣膰, 偶e chcecie j膮 艣piewa膰 razem z wokalistk膮 to jeszcze nogi same rw膮 si臋 do ta艅ca. Przy tej piosence nawet odrabianie matmy b臋dzie cho膰 troszeczk臋 przyjemniejsze ♥








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fake piercing-

TOP 3 ulubionych kana艂贸w beauty na YT !