Więc to ja.

Hej,
Więc znowu bardzo długo mnie tu nie było ale nie czuje się z tym jakoś źle.
Blog ma już rok a ja w ogóle nie powiedziałam jaki jest jego zamiar, czy nawet kim jestem.
Chce aby, to była forma odskoczni od mojego monotonnego życia, a prowadzenie bloga własnie tym jest.
Ale czy na pewno moje przemyślenia są tak bardzo monotonne?
Chce żeby tu się znalazły wszystkie moje myśli, obawy, plany i wszystko co możne choć w małym stopniu kogokolwiek zainteresować, a siedzi bardzo głęboko w moich myślach.
Chce przelewać tu wszystko co jest dla mnie bardzo ważne, a nie mam odwagi podzielić się tym komukolwiek z mojego otoczenia.

No ale kim jestem ?
Jestem Jola, ale w internecie wole Jolivx- tak jest łatwiej.
Nie istotny jest mój wiek chodź, na pewno jestem za młoda, aby poruszać tematy, które krążą w mojej głowie.
Emocje, które mną telepią na wszystkie strony, dzięki którym zazwyczaj zasiadam do pisania bloga czy innych form których nikt nigdy nie ujrzy .
Dlaczego własnie blog ? Sama nie wiem. Potrzebuje czasami wyrzucić coś z siebie, ale boje się że nikt mnie nie zrozumie.
Mam 1 osobę w której ufam w 100%, ale już raz zostałam przez nią zraniona wiec czy mogę tu mówić o pełnym zaufaniu ?
Sama nie wiem co w życiu mną kieruje, co chce robić. Nie wiem z jakim nastrojem się obudzę następnego dnia, nie wiem co pokażę jutro .
Wiem tylko jedno- chce być po prostu szczęśliwa, a z moimi uczuciami i demonami nie umiem...nie mogę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fake piercing-

TOP 5 ulubionych utworów na wiosne 😏

TOP 3 ulubionych kanałów beauty na YT !