TOP 3 ulubionych kanałów beauty na YT !

Hejka !

Jako iż jestem miłośniczką YouTube'a i mogłabym go oglądać godzinami, 
przychodzę dzisiaj do was z moimi TOP 3 ulubionymi kanałami beauty.
Pamiętajcie o daniu łapki jeśli post wam się spodobał i zapraszam do czytania ! 

NR 3

Agnieszka Grzelak Beauty *klik*

Agnieszka Grzelak - Wizażystka, milosniczka kotow i podrozy.
Na jej kanale znajdziecie tutoriale makijażowe, na Halloween, oraz piękne zdobienia paznokci. 

NR 2 

Red Lipstick Monster *klik*

Ewa Grzelakowska-Kostoglu -  na jej kanale znajdziecie makijaże, testy kosmetyków, zdobienia paznokci, DIY, ale znajdziemy tam takze filmiki o tematyce piercingu i tatuażu. 

NR 1 

Lyss Ryann *klik*

No i mój ostatni ulubieniec, nowość w moich subskrypcjach, ale bardzo szybko się polubiłyśmy. Kanał jest prowadzony w języku angielskim co może być utrudnieniem dla niektórych , ale nawet bez tego filmiki, które tam są, są świetnej jakości ♥
Znajdziecie tam  Mnóstwo fryzur, ootd, makijaży, haul i wiele wiele innych. 
Jak dla mnie każda dziewczyna powinna się z nim lepiej poznać. 

I to tyle na dzisiaj, chciałabym aby moje posty były krótkie zwięzłe i na temat wiec takie będą.
Mam nadzieje, że post wam się podobał, i zostaniecie tutaj na dłużej.♥ 

Komentarze

  1. Ostatniego kanału nie kojarzę. Za to dwa pierwsze znam i uwielbiam. Do listy dodałabym Stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fake piercing-

TOP 5 ulubionych utworów na wiosne 😏